Pengunjung digalakkan menggunakan browser Mozilla Firefox untuk paparan yang lebih baik dan menghindarkan daripada adsense yang tidak diperlukan.

Wednesday, October 10, 2007

Selamat Hari Raya Aidil Fitri 1428H



Dikesempatan Aidil Fitri yang bakal menjelang tiba dijangkakan pada Hari Sabtu 13 Oktober 2007 ini, aku ingin mengambil kesempatan di sini untuk menyusun sepuluh jari memohon kemaafan sekiranya ada sebarang salah dan silap samada yang aku sedari mahupun tidak.

Kepada kawan-kawan yang mengenali aku, jemputlah datang beraya ke rumah aku yang terletak di Batu 14, Puchong, Selangor Darul Ehsan. InsyaAllah, aku akan pulang menyambut hari raya pertama dikampung isteri di Raub, Pahang pada 12 Oktober 2007 dan seterusnya di kampung halaman aku di Alor Gajah, Melaka pada hari raya kedua. Aku akan pulang semula ke Puchong pada 16 Oktober 2007 sebelum mula bertugas pada 18 Oktober 2007 nanti.


SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI. MAAF ZAHIR DAN BATIN


No comments: